Ett billigt trick innan vi tar farväl

De många och långa inläggen som handlat mest om böcker har nu tagit slut. Det ligger ett stackars inlägg kvar som schemalagt, men i övrigt så har jag gått vidare till andra bloggar.

Plural?

Jamen såklart det är plural, det är nog tresiffrigt om jag skall räkna alla ställen jag har skrivit på. Det är sant. På heder och samvete. All heder. Allt samvete.

På heder och samvete?

Ja. Faktiskt på både min heder (inte mycket värd) OCH på mitt samvete. Märkligt nog är det tämligen rent i jämförelse med allt som skett. Vad det är får man nog läsa om vad det verkar. Jag hade tänkt att avhålla mig från att outa andra, men hur mycket jag än önskat och bett så tros det nog att jag inte har belägg för det hela. Men det är ännu en dum jävla underskattning och det mesta kan nog bevisas tillräckligt bra. Men – på heder och samvete – det varken är eller var min önskan eller intention. Jag vill bara vara i fred, men buttra, bittra och rika kärringar av manligt kön verkar ha fått dille på att driva undertecknad till vansinne.

På jävla heder och samvete!!

Lämna en kommentar